Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Yvonne Admin

|
|
Naar boven |
|
 |
schiptje

|
Geplaatst: 03 Feb 2010 17:42 Onderwerp: |
|
|
Het staat alvast in de juiste rubriek, Yvonne! _________________ Mijn grootvader Sergeant-Majoor Ryckeboer Richard (1895-1981).
3de Linie, 2de Linie en het 22ste Linie Regiment (27 mei 1913 - 11 november 1919)
http://blog.seniorennet.be/bmb_oeren/ |
|
Naar boven |
|
 |
Yvonne Admin

|
Geplaatst: 03 Feb 2010 17:45 Onderwerp: |
|
|
Dat is geloof ik ook het enige
Ik sta overal voor open, maar dit gaat me iets tever. _________________ Met hart en ziel
De enige echte
https://twitter.com/ForumWO1 |
|
Naar boven |
|
 |
the beno
|
|
Naar boven |
|
 |
Lingekopf Bismarck

Geregistreerd op: 19-10-2006 Berichten: 16013 Woonplaats: Binnen de Atlantikwall en 135 km van het WO1-front
|
Geplaatst: 03 Feb 2010 18:36 Onderwerp: |
|
|
Eerlijk gezegd laat ik de waarheid van Bram Vermeulen met genoegen aan hemzelf over. Ik vind het niet interessant of zijn waarheid DE waarheid is. Het is ZIJN waarheid, en dat heeft voor mij geen enkel gevolg. Ik voel nooit iets op slagvelden, in bunkers, in Katholieke grotten, of waar dan ook. Hoogstens ben ik onder de indruk van de resten van slagvelden. Dat is wel gemakkelijk voor mij, maar ieder mag zijn eigen waarheid creëren, zolang ik maar niet mee hoef te doen  _________________ "Setzen wir Deutschland, so zu sagen, in den Sattel! Reiten wird es schon können..... "
"Wer den Daumen auf dem Beutel hat, der hat die Macht."
Otto von Bismarck, 1869 |
|
Naar boven |
|
 |
Percy Toplis

|
Geplaatst: 03 Feb 2010 18:39 Onderwerp: |
|
|
Om met Jacobse en Van Es te spreken: "Professor van Leipem zit ook in de zweefmolen!"
Cynisch? Misschien... Ik geloof er gewoon niet in...  _________________
“I hope you live a life you are proud of. If you find that you are not, l hope you have the strength to start all over again.
- F. Scott Fitzgerald
|
|
Naar boven |
|
 |
Karijn
|
Geplaatst: 11 Feb 2010 19:27 Onderwerp: |
|
|
Ik heb destijds het programma gezien waarin Bram Vermeulen het gevoel had er destijds bij te zijn geweest.
Het is me wel bij gebleven omdat het gevoel dat hij kreeg op het slagveld zo heftig was.
Maar het staat me bij dat toen hij een regressie sessie onderging, hij wel in die tijd had geleefd, maar niet als soldaat. Hij was een zgn pennenlikker.
Weet niet of dit klopt. |
|
Naar boven |
|
 |
|