Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
aglooka
|
Geplaatst: 23 Sep 2009 17:04 Onderwerp: Wiki sjabloon artillerie |
|
|
Hoi,
Een Kleine suggestie voor de wiki:
Zou het niet handig zijn als in de sjabloon voor artillerie ook het veld "traverse" (horizontaal schootsveld) (als dit al het juiste woord is.) wordt opgenomen. Volgens mij is dit een zeer belangrijk kenmerk van een stuk.
Wat denken jullie ervan ?
Aglooka |
|
Naar boven |
|
 |
Fritz Kempf Ere WikiMusketier
Geregistreerd op: 4-4-2006 Berichten: 10370 Woonplaats: Wipers (Ieper)
|
|
Naar boven |
|
 |
aglooka
|
Geplaatst: 26 Sep 2009 22:06 Onderwerp: |
|
|
Hoi Snipersnoop. Ik zie dat je het sjabloon hebt aangepast, als ik de tabel zie staan in een wiki page dan staat de traverse er inderdaaad bij, maar als ik dan naar de bewerkpagina ga om deze in te vullen dan zie ik dit veld niet staan ? enig idee hoe dit komt ?
Aglooka |
|
Naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 26 Sep 2009 22:30 Onderwerp: |
|
|
aglooka @ 26 Sep 2009 23:06 schreef: | Hoi Snipersnoop. Ik zie dat je het sjabloon hebt aangepast, als ik de tabel zie staan in een wiki page dan staat de traverse er inderdaaad bij, maar als ik dan naar de bewerkpagina ga om deze in te vullen dan zie ik dit veld niet staan ? enig idee hoe dit komt ?
Aglooka |
Tuurlijk, omdat daar de code nog niet is aangepast. De volledige correcte tabel staat op mijn gebruikerspagina, of klik hier (enkel kopieren en niet kopieren in de bewerkingpagina): http://www.forumeerstewereldoorlog.nl/wiki/index.php/Gebruiker:Sniper_Snoop#Artillerie
Dit is de tabel
{{Houwitsertabel|titel=TEKST|fabriek=TEKST|bouwjaar=TEKST|gewicht geschut= TEKSTkg|totale lengte=TEKST|lengte loop=TEKST m|gewicht granaat= TEKST kg|kaliber= TEKST mm|elevatiehoek hoogte=TEKST° tot TEKST°|Traverse= Tekst|vuursnelheid= TEKST schoten/minuut|mondingssnelheid=TEKST m/s|bereik= TEKST m|gebruik= TEKST|bijzonderheden=TEKST}}
Wat vet staat, hoef je enkel op bestaande pagina's toe te voegen. PAS OP! Doe het goed! Desnoods kopieer je en plak het in de code. Want als je bijvoorbeeld geen hoofdletter gebruik, heb je al problemen. En vergeet de streepjes niet.
Nog een tip voor afbeelding. Frame is correct hoor, maar ik gebruik altijd thumb. Enfin. Om uw afbeelding links te plaatsen, plaats je in de code "left". Voorbeeld
[[Afbeelding:120mm_Baquet_2.jpg|thumb|left|300px|120mm Baquet klaar voor transport.]]
Let erop dat de afbeelding niet te groot is en dat de tabel nog op een mooie plaats bevind dan onderaan, zoals uw eerste bewerking. Daarom plaats je het best dan links en op 250px of 300px. Naarmate afbeelding. Om uw afbeelding rechts te plaatsen, hoef je niet echt "right" invoegen. Enkel als je niet werkt met een venster. Dan plaatjs je dan frame of thumb niet in uw code. Zoals: [[Afbeelding:120mm_Baquet_2.jpg|left|300px|120mm Baquet klaar voor transport.]]
Bekijk zelf eens, wat er netter is.
Uw versie: http://www.forumeerstewereldoorlog.nl/wiki/index.php?title=Canon_de_120_C_mod%C3%A8le_1890&oldid=16421
Door mij aangepaste versie: http://www.forumeerstewereldoorlog.nl/wiki/index.php/Canon_de_120_C_mod%C3%A8le_1890
Indie je geen afbeelding heb, plaatsen wij dan gewoon deze afbeelding.
Deze kan je namelijk vinden door op te zoeken in onze afbeeldingen. Ga naar links en klik "Speciale pagina's". Daarna zoek je "Lijst van afbeeldingen" en typ in zoekfunctie "foto". De eerste zou dit moeten zijn:
(besc) Geen foto.jpg . . 5.769 bytes . . Wvanrosm . . 31 mei 2009 10:59 ("{nog} geen afbeelding beschikbaar")
Klik op (besc) voor deze pagina: http://www.forumeerstewereldoorlog.nl/wiki/index.php/Afbeelding:Geen_foto.jpg _________________ "Kennscht mi noch?" ~~~ Who is the real "Fritz Kempf"?
Ypres Salient on Pictures
Discover the Salient - Meet the men
FHSW Wikia |
|
Naar boven |
|
 |
aglooka
|
Geplaatst: 27 Sep 2009 11:00 Onderwerp: |
|
|
OK !
Bedankt voor al deze info !
Aglooka |
|
Naar boven |
|
 |
aglooka
|
Geplaatst: 28 Sep 2009 23:49 Onderwerp: |
|
|
Hey Snipersnoop.
Ik heb nog een probleem met de sjabloon howitzertabel.
Ik krijg namelijk de elevatie niet ingevuld (wel in de bewerkingspagina, niet in de pagina zoals je ze ziet)
bv:
Canon de 120L mle 1878 De Bange
Canon de montagne de 65mm modèle 1906
Groetjes,
Aglooka |
|
Naar boven |
|
 |
|
|
Naar boven |
|
 |
|