Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hét WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

MOH total conversion

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Modelbouw/wargames Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
ijzerbroot

BerichtGeplaatst: 08 Jan 2009 23:42    Onderwerp: MOH total conversion Reageer met quote

ziet: http://www7.atwiki.jp/giretsu/

ik heb stille hoop.....
Piron

BerichtGeplaatst: 10 Jan 2009 11:13    Onderwerp: Reageer met quote

Zelfs als het er ooit komt (wat ik ten zeerste durf te betwijfelen), dan zal het spel een veel te kleine spelerbasis hebben om interessant te kunnen zijn. Hun modification is gebaseerd op Medal Of Honor: Allied Assault, de eerste Medal of Honor titel voor de PC, uitgebracht in 2002. Leuk spel, dat wel, maar ondertussen op elk vlak achterhaald.

En geloof mij, ik spreek uit ervaring. In mijn studentenjaren heb ik aan de ontwikkeling van meerdere modifications meegewerkt. Toen waren dat voornamelijk quake2 mods. Het meest succesvolle was wellicht Dday: Normandy http://dday.planetquake.gamespy.com/site/. Toen het eerste op wereldoorlog2 gebaseerde spel, nog voor de Medal of Honor, Call of Duty, Brothers in Arms,... hype toesloeg. Maar voor dit ene succes heb ik mijn energie in tientallen mods gestoken die nooit het daglicht gezien hebben.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Fritz Kempf
Ere WikiMusketier

BerichtGeplaatst: 10 Jan 2009 14:39    Onderwerp: Reageer met quote

Het succes van Moh bestaat nog. Een echte verslaafde blijft Moh spelen. Kijk naar Stan. Zij speelt nog Moh. Dit is voor iedere spel. Moet ik eens al mijn spellen opnoemen?

Battlefield 1942, Battlefield viet,nam, Call of Duty, Battlefield 2, Moha, Mohpa, Brothers i arms, Day of Defeat, Far Cry, ......

Ondanks er heel wat jonge games tussen zitten, speel ik merendeels Battlefield 1942. Waarom? Verslaafd aan het ene game. Dus er is hoop dat ze deze spelen omdat Moh nog altijd door velen worden gespeel. Maar als we kijken naar de succesvolle Battlefield 1918, waar er maar een 50 tal de mod spelen, denk ik dat een Wo1 shooter geen succes zal hebben.

Ypres Salient on Pictures
Discover the Salient - Meet the men

FHSW Wikia
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
derwisj

BerichtGeplaatst: 10 Jan 2009 18:03    Onderwerp: Reageer met quote

Dat het op allied assault gebaseerd is, brengt het toch goedkoper in huis? Heb deze week nog een doosje gezien met allied assault en spearhead erin voor iets van een 5 euro; dus voor de mensen die die spelletjes nog niet hebben, brengt het de financiele dremlpel toch wat lager?
pascal
Piron

BerichtGeplaatst: 10 Jan 2009 22:28    Onderwerp: Reageer met quote

Kostprijs heeft hier niets mee te maken. Medal of Honor: Allied Assault is al 7 jaren oud. Dat is in game termen de middeleeuwen. De game community is al jaren doorgeschoven naar andere games. Zelfs van de Allied Assault franchise zijn er ondertussen al 2 officiele uitbreidingen voor Allied Assault, en 2 volledig nieuwe games (Pacific Assault in 2004 en Airborne in 2007) uitgebracht. Als gevolg krijg je een te kleine spelersbasis, te weinig servers die het spel willen draaien, te weinig nieuwe content (levels, wapens, models,...) die door de community worden afgeleverd,... en is zo'n modification, mochten ze ooit iets gereleased krijgen, al dood voor dat het uitgebracht is
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Fritz Kempf
Ere WikiMusketier

BerichtGeplaatst: 10 Jan 2009 22:35    Onderwerp: Reageer met quote

Het mag 7 jaar oud zijn, net zoals Battlefield 1942 (die ook 7 jaar oud is), blijft Moha nog altijd zeer actief. Daarnet gekeken. 159 actieve servers waar minimum 1 speler bevind. In totaal zijn er 1569 spelers actief.

Om de hoop in deze mod te verliezen, ligt niet aan het aantal spelers die het spel spelen. Maar het aantal spelers die.

1 Zin hebben om de mod te downloaden.
2 Die interesse hebben in een mod
3 Die interesse hebben in Eerste Wereldoorlog.

Het laatste kan zeker fataal worden. Want zoals ik al eerder zei, Battlefield 1918 mag een succes zijn (Battlefield 1918 was noted by Tor Thorsen of GameSpot, and was part of a presentation with the official EA Community Team at GetBoinKed mobility 1.1 in 2005. Bron: Wikipedia), niet iedereen heeft zin om een klassieke oorlog te spelen.

Ypres Salient on Pictures
Discover the Salient - Meet the men

FHSW Wikia
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Modelbouw/wargames Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: