Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hťt WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privť berichten te bekijkenLog in om je privť berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

48 IR

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Het Franse Leger 1914/1918 Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Mart

BerichtGeplaatst: 27 Okt 2007 22:33    Onderwerp: 48 IR Reageer met quote

Ik zou graag wat meer willen weten over de verichtingen van het Franse 48e Infanterie regiment tijdens WO1. Ik heb wel eea gevonden, maar helaas is vrijwel alle informatie in het Frans en ik heb dat nooit geleerd. Mischien kan iemand wat meer vertellen? Alvast mijn hartelijke dank.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
iuvenis ferox

BerichtGeplaatst: 27 Okt 2007 22:53    Onderwerp: Reageer met quote

Misschien kunt u de Franse tekst die u heeft gevonden op deze site zetten, er zijn genoeg mensen op dit forum die zonder moeite uw Franse tekst willen vertalen.
Als dit niet kan kunt u altijd nog kijken op www.altavista.nl/babelfish Wink
Mart

BerichtGeplaatst: 27 Okt 2007 23:01    Onderwerp: Reageer met quote

GOEIE tip Juvenos! Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
derwisj

BerichtGeplaatst: 28 Okt 2007 19:03    Onderwerp: Reageer met quote

Hm, ik denk dat je toch beter de tekst hier plaats, de site van babelfish geeft soms rare resultaten omdat dikwijls gewoon een letterlijke vertaling van een woord gegeven wordt, terwijl het woord ook nog andere betekenissen kan hebben...
pascal
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Het Franse Leger 1914/1918 Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: