Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hťt WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privť berichten te bekijkenLog in om je privť berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

Wie schilderde dit oorlogstafereel?

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Specifiek Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
laar

BerichtGeplaatst: 25 Sep 2007 22:32    Onderwerp: Wie schilderde dit oorlogstafereel? Reageer met quote

ik heb een foto genomen van een geschilderd oorlogstafereel in het memoral museum te Verdun,alleen ik kon niet ontcijferen wie de schilder was, wie kan mij helpen?? dankzij een antwoord op een eerdere oproep heet het schilderij "kameraden".Googelen leverde helaas niets op.
of wie weet waar ik een replica van dit schilderij kan bemachtigen?

[img=http://img263.imageshack.us/img263/4479/p1000457av1.th.jpg]

Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Specifiek Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: