Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hét WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

Zaterdag 1 september: Flashbezoek 4

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> WFA-België Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Yvonne
Admin

BerichtGeplaatst: 01 Sep 2007 8:09    Onderwerp: Zaterdag 1 september: Flashbezoek 4 Reageer met quote

WFA-België
Flashbezoek 4 : Zes Tentoonstellingen “Passchendaele 1917”,

zat. 1 sept.
Start : “De Oude Kaasmakerij” Passendale, om 13u00. Prijs : 3,00 EURO

https://twitter.com/ForumWO1
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Yvonne
Admin

BerichtGeplaatst: 01 Sep 2007 9:41    Onderwerp: Reageer met quote

Merk wel op dat de activiteiten van de WFA enkel voor leden zijn... Het lidmaatschap kost slechts 25 euro en voor die prijs krijg je ook 4x per jaar een gevarieerd tijdschrift toegestuurd met tal van artikels over de meest uiteenlopende onderwerpen.

Naar boven
Kleine Vuurkruiser

BerichtGeplaatst: 01 Sep 2007 9:47    Onderwerp: Reageer met quote

Zo een lidmaatschap lijkt me wel interessant.
Maar we zijn nu al een heel eind in het jaar gevorderd. Hoe wordt dat verrekend? Als we nu lid worden, ik neem dan aan dat het lidmaatschap duurt tot 1/1/2008, moeten we dan ook de volle pot betalen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
AOK4

BerichtGeplaatst: 01 Sep 2007 9:52    Onderwerp: Reageer met quote

Als ik me niet vergis (en goed heb opgelet tijdens vorige bestuursvergaderingen), wordt iemand die zich lid maakt voor 1/10/2007 beschouwd als lid voor het jaar 2007 en krijgt hij dan ook alle vorige nummers van het tijdschrift 2007 toegestuurd. Wie lid wordt vanaf 1/10/2007 wordt beschouwd als lid van 2008 en krijgt dus vanaf 1/2008 het tijdschrift. Ik meen me wel te herinneren dat de persoon in kwestie vanaf het moment dat het lidmaatschap is betaald, de nieuwsbrief ontvangt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Kleine Vuurkruiser

BerichtGeplaatst: 01 Sep 2007 9:56    Onderwerp: Reageer met quote

Dus wachten we beter nog een maandje Rolling Eyes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Yvonne
Admin

BerichtGeplaatst: 01 Sep 2007 10:00    Onderwerp: Reageer met quote

Is correct wat AOK4 zegt, ik werd ook rond oktober 2006 lid, en werd als lid beschouwd van 2007

Naar boven
Regulus 1

Woonplaats: Jabbeke, Flanders - Home of the Marine Jagdgeschwader in WW I

BerichtGeplaatst: 01 Sep 2007 18:55    Onderwerp: Reageer met quote

Spijtig genoeg kon ik er vandaag niet bij zijn, moest werken...
Wienne

BerichtGeplaatst: 02 Sep 2007 18:30    Onderwerp: Reageer met quote

Was een leuke namiddag!
Aangezien ik de tentoonstellingen al ietwat kende, was het voor mij een goede gelegenheid om alle borden nog eens degelijk door te nemen.

In d' Oude Kaasmakerij was er natuurlijk net weer een feest aan de gang, hetgeen wel een domper zette. Het is niet zo leuk om je met een 20-tal personen met amper een meter plaats die panelen door te nemen, panelen met tekst die gemaakt zijn om op een afstand van 2 tot 3 meter gelezen te worden. Bovendien met een hoop gezellig tafelende mensen achter je sereen genieten... Ook stond het geluid van de video met het interview van de laatste NZ oudstrijder onhoorbaar stil...

Varlet Farm daarentegen! Amai! Charlotte was goed op dreef, had 45 min gekregen om haar zegje te doen, maar daar is ze gelukkig voor ons grondig over gegaan! Gewoon fascinerend en zeer boeiend gebracht!

MMP '17 had ik al een paar maal gezien, dus na Fernands uitleg een beetje rondgekeken en gekletst.
Passendale kerk, prachtige foto's en een boeiend détourke van Frans op het lokale kerkhof.
Tyne Cot, hebben we enkel het bezoekerscentrum gedaan. Blijft mij telkens boeien dat gebouw, uitleg gekregen van Frans (was goed op dreef) en met Roger nog wat staan kletsen over Belgische en ander luchtgrootheden.
Dan naar Water Fields voor de Canadese tentoonstelling. Had de tentoonstelling nooit goed kunnen doornemen, eerst nog wat uitleg van Fernand en binnen vooral van Frans. Heb dan op mijn eentje (de bar lonkte blijkbaar te veel na die lange namiddag voor de rest Wink) de panelen doorgenomen. Eigenlijk is het een pracht tentoonstelling!

Geen foto's, had mijn toestel niet bij...

Wienne

Wienne's site
Naar boven
Robert

BerichtGeplaatst: 02 Sep 2007 18:49    Onderwerp: Reageer met quote

Voor de foto's bij het verslag van Wienne Smile : http://www.wo1.be/ned/evenementen/erbij/2007/September/Zonnebeke0109/body1.htm
Naar boven
AOK4

BerichtGeplaatst: 02 Sep 2007 19:21    Onderwerp: Reageer met quote

Ik kon er niet bij zijn wegens een krap budget en een fronttour binnen twee weken, waarvoor nog wat werk is om de syllabus af te krijgen. Blij te horen dat de namiddag gesmaakt werd en leuk ook om de foto's te zien van Robert.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> WFA-België Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: